نشست «تغییر اقلیم و عکاسی» برگزار می‌شود

نشست «تغییر اقلیم و عکاسی» برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/نشست علمی - آموزشی «تغییر اقلیم و عکاسی» ویژه عکاسان و علاقه‌مندان به موضوع‌های طبیعی و زیست‌محیطی برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ در این نشست که یکم مردادماه برگزار می‌شود، الهه سادات رفیعی طباطبایی، کارشناسان انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، در سالن آموزش پایگاه عکس چیلیک سخن می‌گوید. بخش تکمیلی این نشست نیز توسط صادق یوسف‌زادگان، از اساتید حوزه تغییر اقلیم، برگزار خواهد شد.

در این کارگاه به واسطه نمایش عکس‌ها و تصاویر از پیش آماده‌شده به مباحثی مانند اقلیم چیست؟ تغییر اقلیم به چه معناست؟ رابطه میان تغییر اقلیم و رسالت عکاس چیست؟ عوامل موثر در تغییر اقلیم، سیستم نگهداری زباله‌های صنعتی، جنگل‌کاری و تخریب جنگل‌ها، ضریب تخریب توسعه در نظریه تغییر اقلیم، تاثیرات تغییر اقلیم در نوع زندگی، چگونه هنر عکاسی می‌تواند معرفی مناسب برای تغییر اقلیم باشد؟ چه گزینه‌هایی مشمول تعریف تغییر اقلیم نیست؟ تصویرشناسی تغییر اقلیم، باور به جنگی اکولوژیک با نام «تغییر اقلیم» طرح و بررسی می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) برای طرح پرسش یا اعلام حضور در این کارگاه نظری، با شماره‌های ۸۸۳۴۸۸۲۴ یا ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس بگیرند.

 

ایسنا

    نظرات