بهای یک لیتر آب معادل یک لیتر بنزین است

بهای یک لیتر آب معادل یک لیتر بنزین است

http://www.bananews.ir/رئیس نظام کاردانی ساختمان استان تهران در همایش ملی محیط زیست گفت: امروز یک لیتر آب معادل یک لیتر بنزین قیمت دارد و در آینده این میزان بهای گرانتری خواهد داشت.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir موذن در همایش ملی محیط زیست با رویکرد مدیریت یکپارچه و فراگیر HSE (ایمنی، بهداشت، محیط زیست) با اشاره به اینکه سرانه جنگل در دنیا ۶۰۰۰ متر مربع است، اظهار کرد: این در حالیست که سرانه جنگل در ایران ۱۰۰۰ متر مربع است. سرانه بیابان در دنیا ۲۰۰۰ متر مربع و در کشور ما ۴۳۰۰ متر مربع است.

وی با بیان اینکه در هر جا ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق محیط زیست داشتیم تخریب کردیم گفت: ۲۴ میلیون هکتار از جنگل‌های کشور طی سه چهار دهه اخیر از دست رفته است و به جای صیانت از جنگل‌ها کسانی که از آنها صیانت می‌کنند مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

این عضو سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور در ادامه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۱۹ شهید محیط بان خود دفاع می‌کند.

رئیس نظام کاردانی ساختمان استان تهران با اشاره به ۶۰۰ ساخت و ساز در حوزه جنگل‌های روستای زیارت در استان گلستان اظهار کرد: چرا بعد از ساخت و ساز سراغ این ساختمان‌ها رفته‌ایم و حالا بعد از ساخت چقدر قرار است سازندگان جریمه شوند هر چقدر هم جریمه شوند ارزش از بین رفتن محیط زیست و سلامت مردم را نخواهد داشت.

 

ایسنا

    نظرات