کرمانشاه ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر "فاقد متقاضی" دارد

کرمانشاه ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر "فاقد متقاضی" دارد

http://www.bananews.ir/مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی دو هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ عبدالرضا غفوری با اشاره به ساخت ۵۳ هزار واحد مسکن مهر در استان، گفت: از این تعداد تا پایان سال گذشته ۳۳ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.

وی از شناسایی دو هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ لازم انجام شده تا افرادی که علاقمند به حضور در این پروژه‌ها هستند، بتوانند برای این واحدها ثبت‌نام کنند.

غفوری خاطرنشان کرد: ثبت نام برای واحدهای فاقد متقاضی هیچ پیش شرطی ندارد و افرادی هم که فرم «ج» آنها قرمز است می‎توانند برای ثبت‌نام این واحدها اقدام کنند.

مدیرامور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مهلت ثبت‌‎نام این واحدها را تا پایان شهریورماه اعلام کرد و افزود: افراد برای ثبت‌نام در این واحدها می‌توانند به اداره کل راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن مراجعه کنند.

غفوری با بیان اینکه تسهیلات مسکن به این واحدها تعلق می‌گیرد، گفت: شرایط این واحدها هم مشابه شرایط مسکن مهر است و قیمت تمام شده مسکن مهر برای افراد لحاظ می‌شود.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده واحدهای مسکن مهر استان که متقاضی داشته و معارض ندارند امسال تحویل می‌شود، گفت: بهره‌برداری واحدهایی که معارض دارند و عمدتا درگیری میان تعاونی و پیمانکار آنها وجود دارد به امسال نمی‌رسد و بیشتر این مشکلات به مراجع قضایی ارجاع شده است.

 

ایسنا

    نظرات