انتظار برای همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته

انتظار برای همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته

http://www.bananews.ir/رئیس کانون شوراهای اسلامی کار البرز بر ضرورت پرداخت معوقات کارگران بازنشسته استان تأکید کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ «علی اصلانی» در مراسم تجلیل از شایستگان جامعه کارگری استان اظهار کرد: برای برگزاری این مراسم از اعضای شورای شهر کرج نیز دعوت به عمل آمد، اما متأسفانه هیچ یک از اعضا در این مراسم حضور نیافتند که این امر جای گلایه دارد.

وی ادامه داد: بدون شک جامعه کارگری استان در انتخابات دور بعد شوراهای اسلامی هوشمندانه‌تر عمل می‌کرده و با افرادی ائتلاف می‌کند که به طور جدی دغدغه جامعه کارگری را در ذهن داشته باشند و صرفاً در حرف و شعار خلاصه نشوند.

اصلانی خاطرنشان کرد: بدون شک هیچ کس نمی‌تواند با پول و حرف به‌عنوان یک انسان خوب در اذهان عمومی ماندگار شود بلکه باید با عمل حسن نیت خود را ثابت کند.

این مسئول توضیح داد: انسان وقتی کاری را صرفاً برای رضای خدا انجام می‌دهد در دل‌ها باقی می‌ماند و فراموش نمی‌شود.

اصلانی در ادامه با گلایه از عملکرد تأمین اجتماعی ابراز عقیده کرد: گویا تأمین اجتماعی از چارچوب قانون خارج شده و خدماتی که به افراد خارج از سیستم خود ارائه می‌دهد بیشتر و بهتر از خدماتی است که به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار البرز اظهارکرد: هم‌اکنون دو ماه از حقوق کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی پرداخت نشده و پیگیری‌های انجام شده در این خصوص نیز نتیجه‌بخش نیست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این چندین سال است موضوع همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته در دستور کار این سازمان قرار گرفته اما تاکنون نتیجه ملموسی نداشته است.

شادبخش یادآور شد: سازمان تأمین اجتماعی باید بکوشد تا کیفیت و کمیت خدماتی که به اعضای تحت پوشش خود ارائه می‌کند را ارتقا دهد.

 

ایسنا

    نظرات