نوسازی تاکسی‌های تهران از مرز ۳۰۰۰ دستگاه گذشت

نوسازی تاکسی‌های تهران از مرز ۳۰۰۰ دستگاه گذشت

http://www.bananews.ir/معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام اینکه نوسازی تاکسی های شهر تهران از مرز ۳۰۰۰ دستگاه گذشته است، ادامه داد: در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم و امسال از محصولات ایران خودرو و سایپا در سبد خودرو خواهیم داشت.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ ابراهیمی نوسازی تاکسی های شهر تهران و حذف پیکان ها از ناوگان تاکسیرانی را اولویت این سازمان عنوان کرد و افزود: از دهه فجر ۹۴ که دولت دستگاه های ذی ربط با نوسازی را دور هم جمع کرد، ثبت نام شروع شد و امسال نیز از خرداد ماه تحویل تاکسی ها در سراسر کشور آغاز شد.

وی با اعلام اینکه در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم به خودروهای مدرن اشاره کرد و گفت: این خودروها طی یکسال و نیم گذشته در برنامه تاکسیرانی شهر تهران جای گرفته اند که در جهت کاهش مصرف سوخت و عدم آلودگی هوای شهر تهران از خودروهای هیبریدی استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه نوسازی تاکسی های مسیر راه آهن در اولویت است، گفت: تاکسی های فرسوده بویژه پیکان ها باید حذف شود و اینکه همه تاکسی داران باید اتومبیل های خود را به لوکس تغییر دهند، واقعیت ندارد و حتی انتخاب بانک عامل به منظور دریافت وام با خود راننده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر راننده ای بخواهد با خودروی فرسوده خود در خطوط تاکسیرانی تردد کند و به شهروندان خدمتی بی کیفیت ارائه دهد، ما از این مسئله جلوگیری می کنیم ولی در نوع خودروی جایگزین انتخاب با خود رانندگان است.

 

ایسنا

    نظرات