جشن برق‌رسانی به روستاهایی بالای ۱۰ تا ۲۰ خانوار

جشن برق‌رسانی به روستاهایی بالای ۱۰ تا ۲۰ خانوار

http://www.bananews.ir/مدیر دفتر تحقیقات شرکت توانیر اظهار کرد: در ۲۲ بهمن امسال شاهد جشن برق‌رسانی به روستاهایی بالای ۱۰ تا ۲۰ خانوار کشور خواهیم بود.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ مدیر دفتر تحقیقات شرکت توانیر در حاشیه بازدید از همایش هفته فرهنگی اقتصادی لرستان اظهار کرد: اولویت‌های این شرکت برق در بحث برق در شش حوزه خلاصه می‌شود که شامل کاهش تلفات شبکه توزیع، برق‌رسانی روستایی، استفاده از نیروگاه های تولید پراکنده، استفاده از کنتر های هوشمند صنعتی، خانگی و کشاورزی است که خوشبختانه در شرکت توانیر در این شش حوزه اقدامات خوبی انجام شده است.

تقوایی گفت: تا پایان امسال کاهش تلفات را به عدد تک رقمی خواهیم رساند و امید می‌رود حاصل این زحمات را در کشور ببینیم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های شرکت توانیر در بخش برق برای امسال برق رسانی به روستاهای بالای ۱۰ تا ۲۰ خانوار است که در این راستا ۵۰۰ روستا داریم و امید می‌رود در ۲۲ بهمن امسال شاهد جشن برق رسانی به کل این روستاها باشیم.

کسانی که فرصت دیدن از لرستان را ندارند می‌توانند از این ظرفیت هفته فرهنگی برای آشنایی با این استان بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: با نگاهی که به دستاوردها در بخش های مختلف استان داشته ایم نشان می‌دهد که لرستان استانی غنی، سنتی وقدیمی است که باید به نوعی به قوم لر افتخار کنیم که با توجه به موقعیت جغرافیایی اش در کشور توانسته به آخرین دستاوردهای داخل کشور دست یابد.

تقوایی بیان کرد: با توجه به تجربه ای که داریم زحمات بسیاری در طول سالیان گذشته در بخش برق و آب در این استان کشیده شده که هم اکنون در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و این امر برای دانشجویان، پژوهشگران، صنعت گران، کمک بسزایی خواهد داشت و خط مشی های لازم را به آنان نشان می‌دهد.

 

ایسنا

    نظرات