مسکن اجتماعی کارگران چه شد؟

مسکن اجتماعی کارگران چه شد؟

http://www.bananews.ir/نماینده مردم ارومیه در مجلس به وزرای امورخارجه، نفت، علوم، راه و شهرسازی،‌تعاون و رفاه، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد ، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اطلاعات و ارتباطات تذکر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ نادر قاضی‌پور طی تذکری به وزیر امور خارجه گفت از خون شهدای کشمیر، یمن، نیجریه و بحرین به استناد قانون اساسی دفاع کنید.

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت اظهار کرد: اختصاص خوراک پتروشیمی ماکو طبق نیاز ابلاغ شود و همچنین استخدام دانشجویان بورسیه دانشگاه صنعت نفت هم باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی نیز تذکر داد و افزود: هر چه زودتر پول گندم کشاورزان آذربایجان را پرداخت کنید.

قاضی پور خطاب به وزیر علوم گفت: به دانشگاه ها در مورد پذیرش دانشجو برای رشته‌ زبان ترکی و آذری دستور لازم را صادر کنید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزرای راه ، تعاون و صنعت و معدن اظهار کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از کشته شدن کارگران در تصادفات جاده‌ای و معادن به عمل آید.

وی همچنین درباره مسکن اجتماعی کارگران از وزیر راه توضیح خواست و افزود: چه زمانی سوت قطار ارومیه- مراغه به صدا در می‌آید.

نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توهین کنندگان به ارکان نظام برخورد جدی صورت گیرد.

قاضی پور طی تذکری به وزیر اقتصاد ابراز کرد: با تشدید حقوق‌های نجومی به ویژه در کارخانجاتی که سهام عدالت دارند از جمله فولاد مبارکه برخورد لازم انجام شود.

این عضو فراکسیون کارگری مجلس در تذکری نسبت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: افزایش جدید حقوق کارگران چه زمانی ابلاغ می‌شود.

وی با مورد خطاب قرار دادن وزیر دفاع اظهار کرد: چه زمانی کارخانجات آن وزارت‌خانه به ارومیه انتقال داده می شود تا اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین از وزیر اطلاعات درمورد انجام عملیات و برخورد با تکفیری ها و گروه‌های ضد انقلاب، قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم توجه خاصی به مناطق مرزی به خصوص ارومیه شود.

قاضی پور در پایان وزیر ارتباطات را نیز مورد خطاب و تذکر قرار داد و افزود: مشکل قراردادهای مستقیم کارگران روستایی چه زمانی برطرف می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات