مسدود شدن محور غرب به شرق جاده گرگان به کردکوی بر اثر سیل

مسدود شدن محور غرب به شرق جاده گرگان به کردکوی بر اثر سیل

http://www.bananews.ir/فرمانده پلیس راه استان گلستان گفت: محور اصلی گرگان به کردکوی که از شب گذشته به علت جاری شدن سیلاب بسته شده با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شده اما مسیر غرب به شرق این محور همچنان در حال پاکسازی است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ سرهنگ علی عبدی اظهار کرد: جاده اصلی شهرستان گرگان، مرکز استان گلستان به شهرستان کردکوی از ساعت ۲۰ شب گذشته بر اثر جاری شدن سیلاب و بالا آمدن آب در بخش رودخانه گرجی محله بسته شد.

وی افزود: اکنون بارندگی قطع شده و آب فروکش کرده و مسیر شرق به غرب بازگشائی شده و تردد برقرار است اما در مسیر غرب به شرق نیروهای راهداری همچنان در حال پاکسازی مسیر هستند که تا ۲ ساعت آینده این مسیر به صورت کامل بازگشایی می‌شود.

فرمانده پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: اکنون نیروهای پلیس راه در این محور حضور دارند و خودروها را برای تردد در مسیر غرب به شرق به مسیر جایگزین در جاده قدیم گرگان به کردکوی هدایت می‌کنند. سیلاب در دیگر محورهای استان مشکلی را ایجاد نکرد و تنها چند آبگرفتگی جزیی داشتیم که همه مشکلات، رفع و تردد در همه محورها برقرار است.

عبدی با اشاره به بارندگی و لغزندگی جاده‌های استان گلستان از رانندگان و مسافران خواست که با سرعت مطمئن حرکت کرده و توجه به جلو داشته و با توجه به کاهش میزان دید به قوانین رانندگی توجه کنند.

بارندگی و جاری شدن سیلاب شب گذشته در استان گلستان سبب مسدود شدن برخی محورها و آبگرفتگی منازل مسکونی و معابر شهری شد و یک مصدوم نیز در شهرستان گرگان داشته است. اواخر هفته گذشته نیز بر اثر بارش‌های رگباری و جاری شدن سیلاب و رعدوبرق ۴ گلستانی جان خود را از دست دادند.

 

ایسنا

    نظرات