فاضلاب و نبود فضای سبز دو مشکل اساسی شهر آرمرده بانه

فاضلاب و نبود فضای سبز دو مشکل اساسی شهر آرمرده بانه

http://www.bananews.ir/شهردار آرمرده گفت: فاضلاب و نبود فضای سبز دو مشکل اساسی شهر آرمرده بانه است که رفع آن نیاز به همکاری مسئولان دارد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ خالد عزیز زاده ‌اظهار کرد: فاضلاب مشکل اصلی شهر آرمرده بانه است که امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه و شورای شهر و شهرداری این مشکل رفع شود.

وی در حوزه بافت شهری به احداث چند کمربند برای رفع گره‌های ترافیکی سطح شهر اشاره کرد و افزود: با ایجاد این کمربندها تا حدود زیادی مشکلات ترافیکی سطح شهر حل خواهد شد.

شهردار آرمرده بانه انجام کارهای زیرساختی را اساس توسعه و آبادانی هر شهر دانست و عنوان کرد: در این حوزه از جمله معابر شهری سعی کرده‌ایم تمامی خواسته‌های شهروندان از جمله معلولین و سالمندان را مدنظر قرار دهیم.

وی کمبود فضای سبز و پارک‌های تفریحی را از دیگر مشکلات این شهر دانست و ذکر کرد: امیدواریم با اختصاص بودجه مناسب بتوانیم این مشکل را تا حدودی رفع کنیم.

عزیززاده به کارهای فرهنگی در دست اجرا شهرداری اشاره کرد و افزود: سعی ما بر اشتغال‌زایی زنان خانه‌دار در قالب توسعه و گسترش صنایع دستی از جمله شال بافی و گیوه بافی است.

وی از همکاری معتمدین وخیرین و ورزشکاران آرمرده برای تجهیز کتابخانه در این شهر خبر داد و عنوان کرد: با همکاری و همیاری مردم و مسئولین کتابخانه‌ای مناسب برای استفاده عموم مهیا خواهیم کرد.

عزیززاده از اجرای بسته‌های تشویقی برای شهروندان آرمرده خبر داد و اعلام کرد: در این طرح شهروندانی که با شهرداری در بافت شهری و... همکاری کرده‌اند به عنوان شهروند نمونه در برنامه‌های مختلف مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.

وی با اشاره به تقارن دو مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، تقارن این دو مناسبت را گامی مهم در بیداری و روشنگری نسل جوان و تحصیل کرده دانست.

شهردار آرمرده بانه در ژایان سخنان خود، مهمترین برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس را تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و یادآور شد: در کنار این برنامه‌ها از دانش آموزان نمونه نیز تجلیل به عمل آمده است.

ایسنا

    نظرات