فراخوان عمومی جهت فعالیت متقاضیان برای احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری

فراخوان عمومی جهت فعالیت متقاضیان برای احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری

http://www.bananews.ir/رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی دارای صلاحیت که متقاضی فعالیت در عرصه‌های احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هستند می‌توانند با مراجعه به سایت و یا سامانه ماده ۴ شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir رافع ناصری فر با این خبر گفت: با عنایت به ماده ۴ قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد قسمتی از اختیارات خود را به شرکت‌ها یا سازمان‌های دارای صلاحیت واگذار نماید.

وی در خصوص ترکیب اعضای کمیته بررسی و ارزیابی استانی ماده ۴ اظهار کرد: مدیرکل راه و شهرسازی به‌عنوان عضو و رئیس کمیته، رئیس اداره عمران و بهسازی شهری این اداره کل به‌عنوان عضو و دبیر و مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز به‌عنوان عضو در این کمیته فعالیت دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: درخواست متقاضیان واجد شرایط که توانایی فعالیت در حوزه‌های مختلف در محلات هدف بازآفرینی در سطح استان را دارا می‌باشند پس از بررسی در کمیته ارزیابی‌شده و در صورت تأیید صلاحیت پرونده آن‌ها به شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت صدور گواهی مربوطه ارسال خواهد شد.

ناصری فر افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.udro.org.ir/new_made۴ و یا درگاه سامانه ماده ۴ در سایت عمران و بهسازی شهری ایران، پس از ثبت‌نام، تکمیل مدارک و دریافت کد رهگیری، نسبت به پیگیری اخذ صلاحیت اقدام نمایند.

ناصری فر درباره زمان‌بندی ثبت‌نام گفت: ثبت‌نام در این سامانه برخلاف سال‌های گذشته دارای محدودیت زمان نبوده و متقاضیان می‌توانند در هر زمان و مقطعی که تمایل دارند به نشانی اینترنتی و یا سامانه یاد شده مراجعه نمایند.

رافع ناصری فر در پایان یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین مراجعه نمایند.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات