تهران؛ مقصد جدید پروازهای KLM

تهران؛ مقصد جدید پروازهای KLM

http://www.bananews.ir/تهران به عنوان چهاردهمین مقصد جدید KLM در سال اخیر برنامه مسیرهای جدید پروازی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir "رنه دوگروت" مدیر عملیاتی شرکت KLM در نشستی با اصحاب رسانه گفت: ما خوشحالیم که به تهران برگشتیم. این بازگشت دوباره کار ساده‌ای نبود و فرآیند طولانی‌ را سپری کرد؛ به همین خاطر از همکارانم در تهران و همچنین مسئولان کشور ایران تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به معرفی بیشتر شرکت KLM پرداخت و گفت: KLM سعی دارد بهترین شرکت هواپیمایی اروپا در جلب رضایت مشتریان باشد. از این رو طی چند ماه گذشته تغییراتی در دستور کار قرار داده که در همین مدت با نتایج مثبتی همراه بوده است. امسال ۱۴ مقصد جدید به مسیرهای پروازی KLM اضافه شده که جدیدترین آن‌ها تهران است.

دوگدوت ضمن اشاره به تاریخچه شرکت KLM گفت: دو هفته قبل KLM نود و هفتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت. بخشی از این کارنامه پربار را همکاری با تهران تشکیل داده است. ما از سال ۱۹۴۸ میلادی تا ۳ سال قبل یعنی به مدت ۶۵ سال به تهران پرواز داشتیم.

طبق اعلام "ولمر بلام" نایب رییس شرکت KLM در هفته ۴ پرواز مستقیم بین تهران و آمستردام برقرار می‌شود.

یک هواپیمای بوئینگ مدل ۲۰۰-۷۷۷ با ظرفیت ۳۱۶ مسافر در این مسیر پرواز می‌کند. صندلی‌های این هواپیما در ۳ کلاس بیزینس، اکانومیک کامفورت و اکانومیک پلاس امکان سفر راحت را برای انواع مسافران فراهم می‌کند.

بلام در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا علیرغم ورود دوباره شرکت‌های هواپیمایی به تهران حضور KLM در ایران صرفه اقتصادی دارد یا خیر گفت: هرچند ایرباس‌های زیادی به بازار ایران ورود پیدا کرده‌اند اما واقعیت این است که بازار ایران هم پس از رفع تحریم‌ها به شدت در حال توسعه است. به همین خاطر نگرانی چندانی از حضور سایر رقبا نداریم.

"ژیل روشه" مدیرعامل منطقه کشورهای خلیج‌فارس KLM نیز به همکاری KLM و ایرفرانس اشاره کرد و گفت: ظرفیت مسافرت بیش از ۲۰۰۰ نفر در طول هفته توسط چهار پرواز KLM و سه پرواز ایرفرانس از تهران به اروپا وجود دارد.

 

ایسنا

    نظرات