محور شمشک – دیزین مسدود شد

محور شمشک – دیزین مسدود شد

http://www.bananews.ir/وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ براساس اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه الی ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز جمعه از سمت کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ همان روز تا ساعت ۲۳ از مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع خواهد بود. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها نیز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت هشت الی ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه اجازه تردد نخواهند داشت.

وزارت راه و شهرسازی نام سه محور را نیز به دلیل مداخلات جوی در فهرست ممنوعیت‌های ترددی قرار داده است براین اساس تردد در محور شمشک – دیزین، دهلران – اندیمشک و رامیان به شاهرود ممنوع خواهد بود.

بخشی از جاده‌های منتهی به پایتخت نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای محدودیت تردد خواهند داشت. براین اساس آزادراه کرج – تهران – چالوس – هراز – فیروزکوه و دماوند در برخی حوزه‌ها محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار پرترددترین جاده‌های کشور را در ۲۴ ساعت گذشته را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۲۳ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده‌ها است.

پس از آن آزادراه‌های تهران – کرج، کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران – پاکدشت نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین راه‌های ارتباطی پایتخت به شهریار و ساوه نیز بخش دیگری از فهرست جاده‌های پرتردد در ۲۴ ساعت گذشته را شامل می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات