مشکلات سرشماری نفوس و مسکن در شمیرانات/ پیشرفت ۳۸ درصدی سرشماری

مشکلات سرشماری نفوس و مسکن در شمیرانات/ پیشرفت ۳۸ درصدی سرشماری

http://www.bananews.ir/فرماندار شمیرانات با اشاره به روند سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ در سطح شهرستان شمیرانات، از تحقق ۳۸ درصدی این سرشماری در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ عزت الله خانمحمدی گفت: مشکلاتی در روند سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ وجود داشت که به سازمان برنامه و بودجه استان تهران نیز منعکس شده است. در سطح شهرستان شمیرانات با توجه به کاهش نیروی انسانی سرشماری از ۴۰۰ نفر در سال ۱۳۹۰ به حدود ۱۶۰ نفر در سرشماری سال جاری و موضوعات دیگری از جمله سرمای زودرس در سطح شهرستان باعث شده روند سرشماری پیشرفت قابل انتظاری نداشته باشد.

وی افزود: البته افزایش زمان سرشماری و استفاده از تبلت علی رغم بهره گیری از مزیت‌های تکنولوژی نوین مشکلاتی را نیز به همراه داشته که تلاش کردیم با ایجاد امکانات لازم به بهترین شکل ممکن سرشماری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: غائبین یکی دیگر از مشکلاتی هستند که در روند پیشرفت سرشماری موجب افزایش زمان شده است. به این ترتیب که خانوارهایی که در سرشماری غایب هستند باید آمارگیرها بار دیگر برای انجام سرشماری دقیق به این خانوارها مراجعه کنند. بی تردید با چهار ستاد تشکیل شده در سطح شهرستان شمیرانات تلاش خواهیم کرد سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برای مبنا قرار گرفتن برنامه ریزی‌های دقیق آینده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

ایسنا

    نظرات