شوش هفت بار لرزید

شوش هفت بار لرزید

http://www.bananews.ir/هفت زمین‌لرزه پیاپی بامداد امروز(۲۵ آبان ماه) شهرستان شوش در استان خوزستان را به لرزه در آورد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری،‌ زمین‌لرزه نخست شوش ساعت ۳:۰۳:۰۲ با بزرگی ۳ ریشتر رخ داده است. این زمین لرزه در مختصات ۳۲٫۱۳ عرض شمالی و ۴۸٫۱۱ طول شرقی و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

زمین‌لرزه دوم ساعت ۳:۱۷:۲۵ با بزرگی ۲٫۷ در مختصات ۳۲٫۱۳ عرض شمالی و ۴۸٫۷۶ طول شرقی رخ داده است. عمق این زمین‌لرزه ۱۰ کیلومتری سطح زمین بوده است.

زمین‌لرزه سوم در ساعت ۳:۲۱:۲۶ و با بزرگی ۲ ریشتر شوش را لرزاند است. مختصات این زمین لرزه ۳۲٫۱۶ عرض شمالی ۴۸٫۱۶ طول شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به ثبت رسیده است.

زمین‌لرزه چهارم بامداد امروز شوش، در ساعت ۵:۰۲:۴۹ و با بزرگی ۳ ریشتر و در مختصات ۳۲٫۱۶ عرض شمالی و ۴۸٫۱۶ طول شرقی به وقوع پیوسته است. عمق این زمین لرزه نیز در ۱۰ کیلومتری سطح زمین بوده است.

زمین‌لرزه بعدی در ساعت ۵:۰۴:۴۳ و به بزرگی ۲٫۰۴ به وقوع پیوسته است. مختصات زمین لرزه پنجم در ۳۲٫۱۷ عرض شمالی و ۴۸٫۱۶ طول شرقی و در عمق ۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

زمین‌لرزه ششم صبح امروز، در ساعت ۵:۲۷:۱۸ و با بزرگی ۲٫۳ و در مختصات ۳۲٫۲۰ عرض شمالی و ۴۸٫۱۷ طول شرقی رخ داده است.عمق این زمین لرزه در ۱۵ کیلومتری زمین ثبت شده است.

زمین‌لرزه هفتم در ساعت ۶:۱۲:۲۸ و با بزرگی ۲ ریشتر به وقوع پیوسته است. مختصات این زمین‌لرزه در ۳۲٫۰۹ عرض شمالی و ۴۸٫۰۲ طول شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین ثبت شده است.

همچنین زمین‌لرزه‌ای با بزرگی ۱٫۸ ریشتر در ساعت ۱:۴۶:۱۲ بامداد امروز شهر سالند از توابع دزفول در استان خوزستان را لرزاند. مختصات این زمین لرزه در ۳۲٫۶۳ عرض شمالی و ۴۹٫۷۰ طول شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

 

ایسنا

    نظرات