پیشرفت ۸۰ درصدی خطوط ۶ و ۷ مترو /اتمام ساخت خطوط بزودی

پیشرفت ۸۰ درصدی خطوط ۶ و ۷ مترو /اتمام ساخت خطوط بزودی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل متروی تهران در مورد روند ساخت خط متروی ۶ و ۷ و سرانجام ساخت متروی تهران-پرند توضیخاتی را ارائه کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ هابیل درویش در مورد سرانجام احداث خط شش و هفت متروی تهران با بیان اینکه شرکت مترو با تمام توان و در سه شیفت کاری، ساخت این دو خط را ادامه می‌دهد، گفت: هر دو پروژه در مرحله ۸۰درصدی قرار دارد و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه احتمالا تا پایان امسال ۹ کیلومتر از جنوب خط شش مترو به بهره برداری می رسد، گفت: از ایستگاه مشیریه تا میدان شهدا تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

افتتاح خط ۷مترو با ۸ ایستگاه میانی تا پایان سال

درویش در مورد سرانجام خط هفت مترو نیز با بیان اینکه از ایستگاه افسریه و ورزشگاه تختی تا میدان صنعت امسال به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: حدود هشت ایستگاه میانی همچون ایستگا برج میلاد، بوستان گفت وگو و... نیز بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل متروی تهران در مورد سرانجام ساخت متروی تهران_پرند نیز با بیان اینکه در حال حاضر ساخت این مترو مراحل آخر را می‌گذارند، افزود: فاز اول احداث این خط تا فرودگاه امام خمینی(ره) امسال به بهره برداری می‌رسد و مابقی روند ایجاد این خط به تامین اعتبار از سوی دولت مرتبط می‌شود.

به گفته درویش، برای رسیدن مترو به شهر پرند به ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

 

ایسنا

    نظرات