تمدید مهلت ثبت نام در استارت آپ کسب و کار سبز با ایجاد رسانه های محیط زیستی

تمدید مهلت ثبت نام در استارت آپ کسب و کار سبز با ایجاد رسانه های محیط زیستی

http://www.bananews.ir/مشاور رییس سازمان و سرپرست دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط‌ زیست اعلام کرد: مهلت ثبت نام در استارت آپ کسب و کار سبز با ایجاد رسانه های محیط زیستی تا ۱۱ آذر تمدید شد .

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ صدر الدین علیپور گفت: علاقمندان به ایجاد کسب و کار سبز با هدف حفظ محیط زیست و توسعه اطلاع رسانی در این زمینه، جهت ثبت نام و کسب آخرین اطلاعات این رویداد به سایت سازمان حفاظت محیط زیست به آدرس WWW.doe.ir مراجعه و یا نام خود را به شماره تلفن ۰۹۰۳۸۹۵۷۵۱۶ پیامک کنند.

وی افزود: استارت آپ کسب و کار با ایجاد رسانه های محیط زیستی با همکاری این سازمان ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و بانک تجارت با هدف کارآفرینی و توسعه رسانه های محیط زیستی از ۱۷ الی ۱۹ آذرماه با حضور نخبگان رشته های محیط زیست، گرافیک، کامپیوتر و ارتباطات برگزار می شود.

صدر الدین علیپور توضیح داد: استارت آپ کسب و کار سبز با ایجاد رسانه های محیط زیستی همانند سایر استارت آپ ویکندها یک رویداد آموزشی تجربی است که طی سه روز متوالی برگزار می‌شود و در این رویداد شرکت کنندگان از گروه هایی مانند برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند. شرکت کنندگان طی این رویداد با آخرین روش های تجاری سازی اختراعات و نوآوری ها آشنا خواهند شد.

براساس گزارش وبدا، وی اعلام کرد: همراه با این رویداد همچنین دو کارگاه آماده سازی و آموزشی در زمینه رسانه‌های محیط زیستی و مشاغل سبز در روزهای ۱۳ و ۱۵ آذر در دانشگاه آزاد تهران شمال برگزار خواهد شد و در پایان دوره نیز شرکت کنندگان در کارگاه ها و رویداد گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

 

ایسنا

    نظرات