بهره‌مندی ۹۹٫۷ درصدی جمعیت شهرستان سامان از نعمت گاز طبیعی

بهره‌مندی ۹۹٫۷ درصدی جمعیت شهرستان سامان از نعمت گاز طبیعی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر ۹۹٫۷ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان سامان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ سیامک حیدری در بازدید شهرستانی خود از شرکت گاز شهرستان سامان اظهار کرد: ۱۳۳۵۸ خانوار شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان این که گازرسانی به مناطق محروم ،صعب العبور و جنگلی در راستای محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی در اولویت کاری این شرکت قرار دارد، گفت: در حال حاضر ۹۹٫۷ درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از گاز طبیعی برخوردارند که این رقم شهرستان را در ردیف شهرستان‌های سبز استان قرار داده است.

وی با اشاره به این‌که تامین نقدینگی شرکت گاز و اجرای پروژه‌های مختلف در سطح استان منوط به وصول مطالبات است، از مسئولان شهرستان سامان خواست تا در پروسه وصول مطالبات به عناوین مختلف این شرکت را همراهی کنند.

حیدری با اشاره به اعتبار هزینه شده بیش از یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریالی ساختمان اداری در حال ساخت شرکت گاز شهرستان سامان، تصریح کرد: با وجود پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه تاپایان مهرماه سال‌جاری، پیش‌بینی می‌شود که در هفته دولت سال ۹۶ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سامان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل سازنده شرکت گاز با مسئولین و مردم شهرستان و هم‌چنین خدمات شایسته این شرکت در حوزه گازرسانی که باعث شده سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی برای انجام پروژه‌های خود در زمینه زیرساخت‌ها خصوصا گاز هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند تعامل شرکت گاز شهرستان و استان را با فرمانداری و دیگر ارگان‌ها بسیار مثبت ارزیابی کرد و از خدمات شرکت گاز در این شهرستان تقدیر کرد.

 

ایسنا

    نظرات