داوطلبان کنکور ۹۰ فقط حق ثبت‌نام در یک گروه آزمایشی اصلی را دارند

داوطلبان کنکور ۹۰ فقط حق ثبت‌نام در یک گروه آزمایشی اصلی را دارند

www.bananews.irمعاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام همزمان در بیش از یک گروه آزمایشی اصلی خلاف ضوابط بوده و پرونده ثبت‌نامی داوطلبان خاطی باطل خواهد شد.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حسین توکلی معاون سازمان سنجش آموزش کشور ، با اعلام این خبر افزود: طبق ضوابط هیچ یک از داوطلبان کنکور ۱۳۹۰ نمی‌توانند در بیش از یک نوبت در آزمون ثبت‌نام کنند و اگر خواستار اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی خود باشند، باید بر اساس جدول زمانی مراحل مختلف آزمون سراسری سال ۱۳۹۰ که در دفترچه راهنمای آزمون آمده است، نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

توکلی گفت: ثبت‌نام همزمان در بیش از یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) خلاف ضوابط بوده و پرونده ثبت‌نامی داوطلبان خاطی باطل خواهد شد.

وی گفت: داوطلبانی که برابر ضوابط آموزش و پرورش بیش از یک دیپلم اخذ کرده‌اند برای ثبت‌نام در آزمون سراسری با توجه علاقمندی خود باید فقط سوابق تحصیلی دیپلمی که قصد استفاده برای ادامه تحصیل از آن را دارند، لحاظ کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان باید در فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی به کلماتی مانند کد عنوان دیپلم، کد بخش، نام و شماره منطقه یا ناحیه آموزش و پرورش، محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی و مدارک تحصیلی سال سوم دبیرستان یا سال دوم دبیرستان اشاره شده است، داوطلب باید قبل از اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی مفاهیم این کلمات را کاملاً بداند.

    نظرات