تهران باز هم بارانی می‌شود/ کاهش دما در سواحل دریای خزر

تهران باز هم بارانی می‌شود/ کاهش دما در سواحل دریای خزر

http://www.bananews.ir/مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح روند بارشی کشور طی دو روز آینده، از کاهش دمای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز یکشنبه ۱۴ آذر، تنها برای استان‌های واقع در جنوب غرب کشور رگبار باران به صورت موقت و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر روز دوشنبه ۱۵ آذر، با نفوذ جریانات سرد شمالی و نزدیک شدن ناوه تراز میانی جو برای غرب دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، برخی از استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: در روز سه‌شنبه ۱۶ آذر، با ورود ناوه تراز میانی جو به کشور و تقویت سامانه فوق ناپایداری‌ها تشدید شده و علاوه بر مناطق فوق، شمال غرب، بخش‌هایی از شمال شرق و مرکز و شرق سواحل را در بر خواهد گرفت.

به گفته وظیفه، از روز دوشنبه کاهش دما در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد و تا آخر هفته روند کاهش دما برای استان‌های واقع در این منطقه ادامه خواهد داشت. همچنین امروز خلیج فارس مواج خواهد بود.

تهران باز هم بارانی می‌شود

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه ۱۵ آذر، نیمه ابری، همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر، در اواخر وقت بارش پراکنده با حداکثر و حداقل دمای ۱۳ و ۷ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ۱۶ آذر، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران با حداکثر و حداقل دمای ۱۲ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات