برف و کولاک محور گرمه به میامی را مسدود کرد

برف و کولاک محور گرمه به میامی را مسدود کرد

http://www.bananews.ir/به دلیل بارش برف و کولاک شدید محور گرمه به میامی مسدود شده است.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ با توجه به بارش برف از بامداد امروز اول دی ماه سال جاری در بیشتر نقاط استان، محور گرمه به میامی مسدود شده است.

عوامل راهداری در حال نمک‌پاشی این مسیر و تلاش برای بازگشایی آن هستند.

در حال حاضر در بیشتر نقاط استان در محور بجنورد به اسفراین، مانه و سملقان به چمن بید و جنگل گلستان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی نیز گفت: تردد در برخی از محورهای استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ علیرضا حسین‌زاده با اشاره به بارش برف از بامداد امروز در محورهای استان، اظهار کرد: هم اکنون تردد در محورهای کوهستانی و در مسیر بجنورد به اسفراین، چمن بید به جنگل گلستان، آشخانه به چمن بید، بجنورد به راز و غلامان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیراست.

وی با تاکید بر به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط همه رانندگان وسایل نقلیه، افزود: هم‌اکنون همه مسیرها در استان لغزنده بوده و باید رانندگان با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

حسین زاده با بیان اینکه رانندگان قبل از سفر از سالم بودن وسیله نقلیه خود به ویژه سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را به‌ منظور انجام یک سفر ایمن رعایت کنند.

با بارش اولین برف زمستانی، مدارس برخی از نقاط خراسان‌شمالی تعطیل شد.

با توجه به بارش اولین برف زمستانی و برودت هوا، مدارس شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بخش شوقان جاجرم تعطیل شد. مدارس این شهرستان ها در همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

ایسنا

    نظرات