هوای ناسالم تهران برای حساس‌ها/ بهبود وضعیت هوا در روز آینده

هوای ناسالم تهران برای حساس‌ها/ بهبود وضعیت هوا در روز آینده

http://www.bananews.ir/طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران، وضعیت کیفی هوا طی روز جاری (شنبه ۲۶ دی) در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس قرار داشته و انتظار می‌رود شرایط کیفی هوا در روز یکشنبه به طور نسبی بهبود یابد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (شنبه ۲۵ دی) نسبت به روز پیشین، در برخی ساعات وزش باد موثر (با بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه) انتظار می‌رود.

با تداوم این شرایط در روز یکشنبه ۲۶ دی، وزش باد موثر در برخی ساعات و بارندگی در شبانگاه یکشنبه پیش‌بینی می‌شود. این شرایط تا ساعات اولیه روز دوشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت. همچنین طی دو روز آینده پارامتر دما به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوا طی روز جاری (شنبه) در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس قرار داشته و انتظار می رود شرایط کیفی هوا در روز یکشنبه به طور نسبی بهبود یابد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۱۱۴ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

 

ایسنا

    نظرات