حضور کشورهای اروپایی در چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان خراسان رضوی

حضور کشورهای اروپایی در چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان خراسان رضوی

http://www.bananews.ir/مسئول دبیرخانه چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان از برگزاری این همایش در سطح بین‌المللی با حضور کشورهای آلمان، روسیه، اسپانیا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ محمدرضا مهردوست با اعلام این خبر افزود: چهارمین دوره همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی دکتر آخوندی و قطع‌نامه سومین دوره همایش، با نظر به استقبال خوب مهندسان، متخصصان، دانشگاهیان و عموم علاقه‌مندان از دوره‌های قبلی همایش و همچنین ابراز تمایل بخش زیادی از شرکت‌های داخلی و خارجی برای حضور در همایش و نمایشگاه جانبی، با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذی‌ربط و اخذ مجوزهای لازم، این دوره از همایش در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان با اشاره به اهمیت اعتبار این همایش برای صنعت ساختمان و جامعه مهندسی کشور، اظهار کرد: در این دوره میهمانانی از کشورهای کره جنوبی، روسیه، ارمنستان، سوئد، فنلاند، مجارستان، اسپانیا و آلمان جهت حضور در نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های آموزشی حضور خواهند داشت.

وی اعلام کرد: این همایش در نوع خود یکی از معدود رویدادهای تخصصی مهندسی ساختمان در کشور است که به مقوله توسعه پایدار و فن‌آوری‌های نوین ساختمانی در این حوزه می‌پردازد و تمامی شرکت‌هایی که در این بخش محصولات و خروجی‌هایی دارند، می‌توانند به معرض دید عموم بگذارند.

مهردوست اظهار امیدواری کرد: امید است با برگزاری این همایش در سطح بین‌المللی هم راهی برای آگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان باز شود و هم متخصصان و شرکت‌های داخلی بتوانند با تبادل‌نظر و ارتباط با سایر شرکت‌های خارجی، از این محصولات و دستاوردهای بهره‌برداری کافی داشته باشند.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات