۹۶۰ واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کرمانشاه متقاضی ندارند

۹۶۰ واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کرمانشاه متقاضی ندارند

http://www.bananews.irمعاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: سال آینده پرونده تمامی واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بسته می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ شمس الله خدادادی با اشاره به تعهد ساخت ۵۵۴۹ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، گفت: از این میزان تا به امروز ۳۳۲۱ واحد ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: عمده پروژه‌هایی که تا به امروز تحویل نشده‌اند یا دارای مشکل بوده و یا فاقد متقاضی هستند که با افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان برای برخی از این واحدها، امکان تکمیل و تحویل بخشی از آنها وجود دارد.

خدادادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۶۰ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان فاقد متقاضی هستند که شامل پروژه ۲۵۶ واحدی بیستون، ۱۲۸ واحدی ماهیدشت، ۴۸۰ واحدی کرندغرب و ۹۶ واحدی قصرشیرین است.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۵۰ درصد است، اما تا به امروز به دلیل نبود متقاضی نتوانستیم آن را تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: خوشخبتانه در حال حاضر بند فرم "ج" برای این واحدها برداشته شده و این امکان وجود دارد که واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به صورت آزاد و با شرایط و تسهیلات مسکن مهر خرید وفروش شوند، بنابراین از همه افراد متقاضی می‌خواهیم در صورت تمایل برای خرید این واحدها مراجعه کنند.

این مقام مسئول افزود: همچنین حدود هزار واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد وجود دارد که به دلیل عدم تکمیل زیرساخت‌ها هنوز نتوانستیم آنها را تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه ۷۰۰ واحدی ارتش در منطقه چشمه سفید و ۳۰۰ واحدی شهرستان قصرشیرین است که اگر دستگاه‌های خدمات رسان مربوطه پای کار بیایند، مشکل این واحدها رفع و پروژه‌ها به متقاضیان تحویل می‌شود.

خدادادیان اظهار کرد: با پیگیری تکمیل زیرساخت‌ها در واحدهای آماده تحویل و نیز یافتن متقاضی برای واحدهای نیمه کاره فاقد متقاضی طی سال آینده، تمام تلاشمان این است که پرونده واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان تا پایان سال آینده بسته شود.

 

ایسنا

    نظرات