دیدار مسئولان بنیاد مسکن استان سمنان با استاندار به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

دیدار مسئولان بنیاد مسکن استان سمنان با استاندار به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مهندس فلاحی مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان به همراه معاونین حوزه های پشتیبانی ، مسکن شهری ، عمران روستایی و مسکن روستایی ، ذیحسابی و رییس اداره حراست به مناسبت دهه ی افتتاح حساب ۱۰۰ امام " ره " و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دکتر چاووشی استاندار سمنان دیدار کردند.
مهندس فلاحی مدیر کل بنیاد مسکن استان ابتدا گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در حوزه های مختلف ارائه و آمادگی بنیاد مسکن استان برای ارائه خدمات بیشتر به مردم استان را اعلام کرد.
مهندس فلاحی با قدر دانی از تعامل و همکاری خوب دهیاری ها ، شورا های روستایی و معاونت عمرانی استانداری با بنیاد مسکن استان سمنان ابراز امید واری کرد که در سال جاری شاهد تسریع در خدمات رسانی به روستاهای استان باشیم .
دکتر چاوشی استاندار سمنان ضمن تبریک دهه ی حساب ۱۰۰ "ره" بنیاد مسکن را نهادی مقدس شکل گرفته از آزمانهای بلند امام راحل دانست و همین امر را تعهد بیشتر این نهاد در خدمات رسانی بیشتر به مردم دانست .
استاندار سمنان با بیان این که روستاها از استحکام سازه ای مناسبی برخوردار نیستند ساماندهی روستاها را در اولویت و دستور کار بنیاد مسکن قرار داد و اعلام کرد با همکاری دهیاری ها و شوراهای روستایی و معاونت عمرانی استانداری با جذب اعتبارات جهت نوسازی و مقاوم سازی کامل واحد های مسکونی روستایی اقدام شود .
دکتر چاوشی استاندار سمنان در بخشی از سخنان خود بنیاد مسکن را نهادی مقدس و منتسب به نام امام "ره" عنوان و تاکید کرد که حرمت بنیاد مسکن باید نگه داشته شده و فعالیتهای آن باید توسعه یابد .
دکتر چاوشی با بیان این که جمع کثیری از مردم بدون هیچ مشکلی مسکن خود را از طریق بنیاد مسکن تامین نموده اند ان هم بدون هیچ تبلیغ ، جنجال و مشکلی عنوان داشت که غالبا فعالیتها و خدمات این نهاد تبلیغی نبوده است.
در انتهای این دیدار دکتر چاوشی از عملکرد بنیاد مسکن استان سمنان ابراز رضلیتمندی کرده و خواستار تسریع در خدمت رسانی به مردم استان شد.
روابط عمومی

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات