معارفه ذیحساب بنیاد مسکن خراسان شمالی

جلسه معارفه ذیحساب بنیاد مسکن خراسان شمالی با حضور رئیس خزانه معین استان ، مدیر کل بنیاد مسکن و معاونین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه مهندس محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خطاب به رئیس خزانه استان ، ضمن تشکر از مساعدتهای ایشان ، عنوان نمود نگاه مثبت اقتصاد و دارائی و نظارت و همراهی ها نتایج پر ثمری برای بنیاد و روستاها داشته است .

وی ضمن تقدیر از مسئولیت دوازده و نیم ساله معاونت پشتیبانی که عهده دار ذیحسابی نیز بوده اند ، گفت : بنیاد مسکن خراسان شمالی در کشور جزو استانهای جوان و به لحاظ سطح سواد از بالاترین ها می باشد که باعث رشد در امور و برنامه ریزی بهتر شده است .

ایشان در پایان با تبریک انتصاب " صدقی " به عنوان ذیحساب ، وی را فردی با تجربه و مسلط به امور دانست و گفت : انتظار می رود با سعه صدر و دقت نظر بیشترو رعایت ظوابط در صرف منابع توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه ابراهیمی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه استان گفت : عطر شیرین زحمات و خدمات بنیاد مسکن در مشام مردم هست و خدمات این نهاد در کل کشور ملموس و تاثیرگذار می باشد .

وی ادامه داد بنیاد مسکن جزو دستگاه هایی می باشد که اعتباری به آن اختصاص می یابد عینیت دارد و بهینه استفاده می شود . و خروجی مطلوبی دارد . و همه اینها برای ای است که این نهاد برای محرومین و رضای خدا گام بر می دارند .

در ادامه وی با اهدای لوح انتصاب ذیحساب بنیاد مسکن گفت : این لوح با امضای معاون وزیر ابلاغ می گردد و این سطح از امضا نشان دهنده سطح مسئولیت دارد . گفتنی است در پایان از زحمات دوازده و نیم ساله داریوش آدینه معاون پشتیبانی فعلی قدردانی و محسن صدقی به عنوان ذیحساب بنیاد مسکن معرفی گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات