برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی و همایش نماز و سبک زندگی اسلامی

به گزارش روابط عمومی به همت ستاد اقامه نماز اداره کل بنیاد مسکن استان اردوی سیاحتی زیارتی کارکنان و خانواده های ایشان به مقصد پارک جنگلی باباامان انجام شد.

این اردوی یک روزه با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمدی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان و حجت الاسلام احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز ، حجت السلام غلامی کارشناس فرهنگی و مذهبی صداوسیمای استان و مدیران ، همکاران ، همسران و فرزندان ایشان در جوار بقعه مبارکه امام زاده اسماعیل بن موسی بن جعفر (ع) در پارک ملی بابا امان برگزار گردید.

در این گردهمایی ضمن ایراد سخن توسط حاج آقا احمدی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان ، حجت السلام احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز در بحث نماز ، برنامه فرهنگی و مسابقاتی توسط حاج آقا غلامی برای فرزندان اجرا شد و هدایایی به حاضرین اهداگردید. تقدیر و تشکر از فعالان عرصه نماز و برپایی نماز جماعت از جمله برنامه های این اردوی یک روزه بود.

همچنین در راستای برنامه های ستاد اقامه نماز همایش استانی ، نماز و سبک زندگی اسلامی برگزار گردید.//////////////////////////////////////

همایش نماز و سبک زندگی اسلامی با حضور مدیر کل معاونین ، مدیران شعب بنیاد مسکن استان و حجت السلام احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز استان در محل اداره کل بنیاد مسکن برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن خراسان شمالی در این همایش حجت الاسلام احمدی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن استان ، فعالیت ها و برنامه های فرهنگی صورت گرفته در سال ۱۳۹۶ بنیاد مسکن خراسان شمالی را در تشریح نمود . در ادامه ایشان با اشاره به آیه شریفه سوره حجرات تقوای الهی را مهمترین عامل رشد انسان دانستند و با تاکید بر این اصل اساسی در زندگی انسان که مایه رشد و تعالی انسان در دنیا و آخرت است و بدون این اصل موفقیت امکان پذیر نخواهد بود و همگان را به تقوای الهی در کارها فراخواند . در ادامه مدیر کل محترم ضمن تاکید بر حضور مداوم معاونین و کارکنان در نمازهای جماعت ، بر اقامه نماز در وقت فضیلت و برگزاری هر چه با شکوه نماز جماعت تاکید نمودند .

در ادامه حجت‌الاسلام احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز استان در سخنانی گفت : خوشبختانه مدیران بنیاد مسکن خراسان شمالی دغدغه‌ ی نماز اول وقت را دارند که این مسئله با ارزش است.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات