احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی

احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی

احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی
تعریف طرح های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان در راستای رونق صنعت گردشگری و دعوت از سرمایه گذاران فعال در این بخش.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ایمان طاهر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی در راستای خدمات روبنایی مسکن مهر و جهت رفاه ساکنان مسکن مهر گفت : این اداره کل اقدام به تعریف پروژه های تجاری و خدماتی به صورت پیمانی و مشارکتی در سایت مسکن مهر شهرستانها نموده که این موارد در دست طراحی، اجرا و واگذاری می باشد.
طاهر افزود : پروژه تجاری – خدماتی مسکن مهر نایین به صورت پیمانکاری آغاز و هم اکنون آماده بهره برداری است، و پروژه تجاری – خدماتی مسکن مهر گلپایگان نیز در قالب پروژه های مشارکتی فراخوان عمومی گردیده و هم اکنون در مرحله طراحی است .
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در خصوص برنامه های آتی این مدیریت در راستای خدمات روبنایی و طراحی، اجرا و واگذاری پروژه های مشارکتی و پیمانکاری در دیگر شهرستانها اظهار داشت : در جهت تسهیل دسترسی به خدمات برای ساکنان مسکن مهر شاهین شهر نیز پروژه ای تجاری – خدماتی در دوطبقه و با زیربنای حدود ۳۲۰۰ متر مربع طراحی گردیده که در مرحله اخذ پروانه بوده و در سال جاری در قالب پروژه های مشارکتی به مرحله اجرا در می آید .
همچنین در سایت مسکن مهر کاشان نیز پروژه ای دو طبقه با زیربنای حدود ۱۹۰۰ متر مربع و با کاربری تجاری – خدماتی طراحی گردیده که در مرحله انجام مراحل مناقصه می باشد و در تابستان سال جاری به مرحله اجرا در می آید .
سید مسعود میریان رئیس اداره بررسی طرح های مسکن اداره کل راه وشهرسازی استان نیز در این باره گفت : در راستای رونق صنعت گردشگری این اداره اقدام به تعریف طرح های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان نموده که جهت اجرای پروژه های گردشگری از سرمایه گذاران فعال در این بخش دعوت بعمل می آید .



لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات