آزادسازی ۲۹ هکتار از اراضی چشمه توتی بعد از ۲۸ سال

آزادسازی ۲۹ هکتار از اراضی چشمه توتی بعد از ۲۸ سال

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان:
واگذاری ۶۷۰۰ قطعه زمین جهت تامین مسکن اقشار ویژه/آزادسازی ۲۹ هکتار از اراضی چشمه توتی بعد از ۲۸ سال
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حسین سالاری مقدم مدیر املاک وحقوقی این اداره کل در تشریح اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر گفت: ۶۷۰۰ قطعه زمین با مساحت تقریبی ۹۲۸ هکتار از اراضی مورد نیاز در محدوده و حریم شهرهای سراسر استان جهت تامین مسکن اقشار ویژه(خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان) ،واحدهای تجاری،خدماتی تا زمین های مورد نیاز مصلی،دانشگاه ها و موسسات آموزشی و نیز صنایع ،کارگاهها ،شهرک های صنعتی،مجتمع های تولیدی،فضای سبز و پارک جنگلی،گورستان و ...واگذار گردیده است.
وی اظهار داشت: تاکنون ۳۹۰ دادنامه مبنی بر رفع تصرف،خلع ید و تثبیت مالکیت دولت در جهت دفاع از حقوق دولت اخذگردیده و ۱۹۴ مورد اجرای حکم رفع تصرف از اراضی دولتی انجام شده است.
سالاری مقدم درخصوص اخذ سند و تثبیت مالکیت دولت بر اراضی گفت: اسناد بیش از ۲۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی واقع در حریم و محدوده شهرها در سطح استان در طول سه سال گذشته دریافت و مالکیت دولت تثبیت و بیش از ۴۸۰۰ صورتمجلس تفکیکی مربوط به اراضی و واحدهای مسکونی ساخته شده در سطح استان اخذ گردیده است.
مدیر املاک وحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان افزود: بیش از ۱۵۰۰۰ سند تک برگی اراضی دولتی در حریم و محدوده شهرها در سطح استان تهیه و حدود ۱۵۰۰۰ قطعه از منابع سازمان ملی زمین و مسکن بازشماری و پرونده خوانی و تعداد بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین و واحد مسکونی در سطح استان انتقال سند انجام شده است.
سالاری مقدم از مهمترین اقدامات انجام شده بعد از ۲۸ سال انتظار را، آزادسازی ۲۹ هکتار از اراضی منطقه چشمه توتی اصفهان دانست و گفت: پس از ۲۸ سال ۲۹ هکتار از اراضی واقع در چشمه توتی اصفهان آزادسازی و اراضی به تعاونی های ۸ گانه که در این منطقه دارای قرارداد بوده تحویل شد که انتظار می رود تا مسکن حدود ۲۰۰۰ خانوار این تعاونی ها تامین گردد.



لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات