راه اندازی میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

راه اندازی میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبرگفت: معمولا شهروندان و مردم با مراجعه به ادارات مختلف برای رفع مشکلات خود دچار سردرگمی شده که با ایجاد میزخدمت این مشکلات تقریبا کاهش یافته و رسیدگی و بررسی سریع و دقیق به درخواست های مردم و مراجعه‌کنندگان به ادارات در میز خدمت مرتفع می گردد.
وی در رابطه با راه اندازی میز خدمت افزود: حضور مدیرکل محترم به همراه معاونین مربوطه در روزهای آغازین شروع به کار و نیز ادامه حضور ایشان به شکل دوره ای در محل میز خدمت و ملاقات و دیدار چهره به چهره مسئولین اداره کل جهت رفع مشکلات ارباب رجوع از دیگر موارد مهم راه اندازی میزخدمت می باشد.
وی همچنین یادآورشد: بر اساس شرح وظایف اعلام شده، در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست های مراجعین در این محل دریافت می شود.
تایید کرد: در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست های متقاضیان پیگیری و در غیر این صورت تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین ابلاغ می شود.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل در ادامه خاطر نشان کرد: میزخدمت در طبقه همکف این اداره کل و در نزدیک ترین مکان دسترسی به ارباب رجوع مستقر و کارشناسان نماینده میزخدمت این اداره کل همه روزه از ساعت ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۴ در محل میز خدمت پاسخگوی ارباب رجوع خواهند بود، بطوری که مراجعین ضمن استقرار در محل میزخدمت بدون حضور در واحد های داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفا از طریق این میز دریافت خواهند نمود.
پزشکی فر تصریح نمود: دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین و هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پیش از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط از دیگر وظایف میز خدمت است. شایان ذکر است شماره تلفن ۳۳۸۲۰۱۶۷ - ۰۲۸ شماره تماس مسئول میزخدمت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین می باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوين

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قزوين

    اداره کل راه و شهرسازی استان قزوين یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات