کسب رتبه سوم در ارزیابی اجرای طرح مدیریت سبز

کسب رتبه سوم در ارزیابی اجرای طرح مدیریت سبز

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: مدیریت سبز به یکی از ملاک و شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی تبدیل شده  که در کنترل هزینه های جاری سازمانها موثر بوده است.

ناصر ناصری قامت از  اجرای دوره آموزشی آشنایی با شاخص های مدیریت سبز در اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه منعقده با اداره کل حفاظت از محیط زیست استان این دوره جهت آشنایی کارکنان با روش های کنترل هزینه های جاری و صرفه جویی در مصرف انرژی در روزهای آتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مدیریت سبز با برخورداری از دستورالعمل و آیین نامه های مشخص و مدون به مدیریت مصرف آب و انرژی و کاغذ در دستگاه های اجرایی به خصوص اداره کل راه و شهرسازی استان کمک کرده است.

باتوجه به اینکه مصرف منابع انرژی و آب در ایران بسیار بیشتر از میانگین جهانی است، اجرای مدیریت سبز می تواند راهکاری موفق برای کاهش این اختلاف میانگین مصرف باشد.

همچنین مدیریت مصرف آب، انرژی و مدیریت تولید پسماند، در نهایت به حفظ محیط زیست، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش آلودگی هوا کمک می کند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات