پانزدهمین همایش فصلی برگزار شد:

پانزدهمین همایش فصلی برگزار شد:

پانزدهمین همایش فصلی انجمن مدیرت پروژه ایران با موضوع Applied Project Control Management با حضور بیش از ۵۰ نفر از کارشناسان حوزه مدیریت پروژه برگزار شد.
در این همایش که روز سه شنبه ۱۲تیرماه ۱۳۹۷ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت برگزار شد، ابتدا خانم دکتر اربابی ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان، در مورد برنامه‌های جدید کمیته آموزش توضیحات مختصری را ارائه دادند.

سپس آقای مهندس محمد پاکنهاد (مدیر پروژه توسعه فاز۱۳ پارس جنوبی) از شرکت‌کنندگان خواست تا عنوان شغلی و مقدار سابقه کاری خود را جهت آشنایی با نوع مخاطبان عنوان کنند. پس از آشنایی با حیطه شغلی مخاطبان، آقای مهندس حسین صابری (مدیر ارشد کنترل زمان در شرکت ساسول)  و آقای مهندس محمد پاکنهاد به‌صورت مشارکتی در مورد سطح‌بندی کنترل پروژه، مدیر کنترل پروژه و ویژگی‌های شخصیتی وی و روش‌های برگزاری این امور در شرکت ساسول آفریقای جنوبی صحبت‌هایی را ارائه دادند.
در قسمت دوم همایش نقش‌ها و مسئولیت‌ها در پروژه، rapid diagram، فرآیندهای کنترل پروژه، ICBطراحی‌شده برای شرکت ساسول، اساسِ سیستم قانونی کشورهای مختلف و تاثیر آن در مبحث کنترل پروژه، نحوه محاسبه اصولی ریسک در برنامه پروژه از جمله مواردی بود که توسط اساتید ارائه شد. در طول مدت همایش اساتید به سوالات شرکت کنندگان پاسخ میدادند.
در انتهای برنامه نیز آقای مهندس کشاورز (عضو هیات مدیره انجمن) به پاس زحمات آقای مهندس صابری و آقای مهندس پاکنهاد، با تقدیم تقدیرنامه از آن بزرگواران تشکر کردند.
پس ‌از آن نیز همایش با گرفتن یک عکس یادگاری به پایان رسید.
۱-۱۳۹۷-۰۴-۱۲.jpeg
۲-۱۳۹۷-۰۴-۱۲.jpeg
۳-۱۳۹۷-۰۴-۱۲.jpeg
۴-۱۳۹۷-۰۴-۱۲.jpeg
۵-۱۳۹۷-۰۴-۱۲.jpeg
لینک اصل خبر در سایت انجمن مدیریت پروژه ایران

    منبع خبر

    انجمن مدیریت پروژه ایران

    انجمن مدیریت پروژه ایران یک انجمن می باشد

      نظرات