فرآیند ثبت اثر انگشت در سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی اجرایی شد

فرآیند ثبت اثر انگشت در سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی اجرایی شد



مهندس کامران : فرآیند ثبت اثر انگشت در سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی اجرایی شد

در راستای اجرای شیوه نامه تبصره ۲ ماده ۲۴ آئین نامه اجرائی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین ارتقاء نظام سلامت اداری سازمان و شفافیت مورد درخواست اعضای سازمان، سامانه ثبت عملکرد یکپارچه استانی بمنظور درج اطلاعات – ظرفیت –صلاحیت و تعداد کار و .......  آماده بهره برداری گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان مهندس کامران رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی گفت:  بمنظور شروع فعالیت فاز اول سامانه مذکور، ثبت اطلاعات اعضای سازمان، شامل اطلاعات شناسنامه ای، مهر مهندسی ، امضاء و ثبت اثر انگشت اعضا در سامانه طراحی شده، ضروری میباشد .

وی اظهار داشت: در این راستا  درخواست می گردد اعضای سازمان ( کلیه اعضای دارای پروانه اشتغال و بدون پروانه اشتغال ) از طریق  سایت سازمان به آدرس Nezammohandesi.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری اسکن مدارک شخصی خود اقدام نمایند و  از تاریخ ۱۳ تیرماه نود و هفت با مراجعه به سازمان به همراه اصل مدارک خود، اطلاعات ارسالی به سازمان را تایید و اثر انگشت خود را ثبت نمایند .

در ادامه مهندس طالبیان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان نیز گفت: اطلاعات وارده  و تکمیل شده، پس از تایید عضو، در پایگاه داده اصلی سازمان که مبنای استفاده در سامانه جامع سازمان می باشد، ذخیره می گردد و اعضاء می بایست نسبت به صحت این اطلاعات اهتمام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه کلیه خدمات سازمان به اعضا از تاریخ یک مرداد نود و هفت منوط به ثبت اثر انگشت و ارائه اطلاعات در سامانه مذکور خواهد بود.

شایان ذکر است؛ مراجعه به سازمان جهت ثبت اثر انگشت محدودیت زمانی ندارد و پس از تاریخ اعلام شده در صورت عدم ثبت اثر انگشت در سیستم سازمان ابتدا عضو می بایست نسبت به ثبت اثر انگشت خود اقدام و پس از آن از خدمات سازمان بهره مند گردند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات