مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از راه اندازی میز خدمت در این اداره کل خبر داد.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از راه اندازی میز خدمت در این اداره کل خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی مدیر توسعه منابع اداره کل ضمن بازدید از نحوه شروع به کار و فعالیت میز خدمت توضیحاتی در خصوص فرآیند این واحد در اداره کل راه و شهرسازی استان البرزخبر داد.

سید احمد احمدی گفت با هدف تکریم ارباب رجوع و تحقق دستور ریاست محترم جمهور در خصوص صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری  و همچنین به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر به آنها ، آن دسته از دستگاه های اجرایی ( اعم از سطح ملی و استانی ) که عهده دار ارائه خدمات به  ارباب رجوع می باشند موظفند واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان «میز خدمت» در طبقه همکف ساختمان و با حضور یکی از معاونان و یا مدیران دستگاه راه اندازی نمایند تا مراجعین بدون حضور در واحدهای داخلی دستگاه خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این واحد دریافت نمایند.

مدیر توسعه منابع اداره کل در ادامه بیان داشت ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام‌کننده ذیربط از جمله وظایف "میز خدمت" است .

شایان ذکراست شعبانی مدیر حراست، صفری مدیر املاک و حقوقی، خالقی مدیر شهرسازی و معماری از جمله مدیرانی بودند که روز گذشته همراه با مدیر توسعه منابع اداره کل و با حضور در میز خدمت از نزدیک با مردم گفت و گو کردند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات