یک هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

یک هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

شهرام باباخانی سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل در گفتگو با اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: از ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد سهمیه استان اردبیل در بخش مسکن مهر تاکنون بیش از ۳۹ هزار و ۴۹ واحد افتتاح و در اختیار صاحبان مسکن مهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۱ واحد آماده افتتاح داریم، خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۳۸ واحد باقیمانده نیز اغلب واحدهای عارضه‌دار و دارای مشکلات حقوقی و اختلاف بین اعضای تعاونی و مدیران مربوطه است که انتظار می‌رود به نوعی این واحدها نیز با حل مشکلات به سرانجام برسد.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از این تعداد واحد عارضه‌دار ۶۴۸ واحد مربوط به شرکت تعاونی نکونام بوده که با صدور حکم برای ۱۲۰ واحد قبل از عید مراحل واگذاری تحویل آن به متقاضیان انجام می‌شود.

باباخانی تصریح کرد: در ۵۲۸ واحد دیگر مساکن مهر عارضه‌دار حدود ۴۰ درصد کار باقی مانده که قرار است با انتخاب پیمانکار نواقصات برطرف و زمینه تکمیل این پروژه‌ها تا آخر سال ۹۷ و تحویل آن به متقاضیان فراهم آید.

وی بیان کرد: با افتتاح یک هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر در استان اردبیل عملا پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد و به شکل کامل متقاضیان از این واحدها بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: جز در مسکن مهر شهرستان کوثر که برای ۵۲ واحد متقاضی وجود ندارد در مابقی پروژه‌ها واگذاری‌ها انجام شده و هیچ واحد خالی وجود ندارد.

باباخانی افزود: ما در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر متولی ساخت مسکن مهر بودیم که هیچگونه واحد خالی و بدون متقاضی نداریم و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که متولی بنیاد مسکن است تنهادرتعدادی محدود مساکن مهرمتقاضی خریدو سکونت وجود ندارد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات