رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران:
ضرورت مشارکت سازمان در رفع چالش های اجتماعی/تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از مهندسان علاقمند به فعالیت در حوزه اجتماعی در دستور کار است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران: ضرورت مشارکت سازمان در رفع چالش های اجتماعی/تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از مهندسان علاقمند به فعالیت در حوزه اجتماعی در دستور کار است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران :

ضرورت مشارکت سازمان در رفع چالش های اجتماعی/تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از مهندسان علاقمند به فعالیت در حوزه اجتماعی در دستور کار است


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه وجود ۳۵ هزار نیروی متخصص در سازمان یک فرصت بی نظیر است، بر ضرورت مشارکت سازمان در رفع چالش های اجتماعی تاکید کرد.

مهندس علی نیا در گفتگو با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید بر رسالت اجتماعی و نقش سازمان در رفع چالش ها و بحران های اجتماعی اظهار داشت: حسب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان علاوه بر وظایف حرفه ای و صنفی ، تکالیفی نیز در حوزه اجتماعی به سازمان واگذار شده است .

وی افزود: در سال های اخیر هیات مدیره سازمان نگاه ویژه ای به این بخش داشته و درصدد هستیم با مشارکت در فعالیت های گوناگون اجتماعی ، فعالیت های زنجیره ارزش خود را به صورت اثربخش و پایدار به مردم و جامعه عرضه نمائیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به جمعیت مهندسان جوان سازمان اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود نیمی از جامعه مهندسی استان را جوانان تشکیل می دهند به منظور برنامه ریزی و ایجاد بسترهایی  جهت توسعه زمینه های مشارکت اجتماعی جوانان ،تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از علاقمندان به فعالیت در حوزه های تعریف شده در دستور کار می باشد.

مهندس علی نیا ادامه داد: به همین منظور از تمامی اعضای نظام مهندسی استان که علاقمند به فعالیت در حوزه اجتماعی می باشند دعوت می شود که در گروه های مختلف زیست محیطی ، فرهنگ سازی شهر و بنا ،حفاظت از میراث فرهنگی و مشارکت برای کمک به بیماران خاص ، آمادگی خود را با تکمیل و ثبت اطلاعات درخواستی از طریق وب سایت سازمان اعلام نمایند.

وی اظهار داشت: انجام برنامه ریزی برای برقرار نمودن ارتباط با تشکل‌های مردم نهاد و جمعیت هلال احمر استان در جهت اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات