عضو اصلی سازمان نظام مهندسی استان یزد:  تشکیل کمیته ها و کمیسیون ها راه حل مناسبی برای مشکلات سازمان است

عضو اصلی سازمان نظام مهندسی استان یزد: تشکیل کمیته ها و کمیسیون ها راه حل مناسبی برای مشکلات سازمان است



عضو اصلی سازمان نظام مهندسی استان یزد ، وضعیت موجود سازمان نظام مهندسی را چالشی و متفاوت از گذشته دانست .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشور،«ناصر شفیع نادری»؛ عضو اصلی سازمان نظام مهندسی استان یزد در رابطه با بیست و یکمین اجلاس نظام مهندسی که در روزهای بیستم و بیست و یکم تیر ماه در تهران برگزار شد، گفت:در اجلاس امسال مشارکت اعضای هیات مدیره استان ها خوب بود و اجلاس امسال نسبت به دوره های پیشین، چالشی تر برگزار شد. این نشان دهنده این است که تغییراتی در سازمان های نظام مهندسی استان ها در حال رخ دادن است؛ البته امیدواریم نتایج آن نیز، نتایج خوبی باشد .

وی در رابطه با تفاوت اجلاس بیست و یکم با سال های گذشته اظهار کرد: هم اکنون، سازمان های نظام مهندسی با چالش های جدیدی روبه رو هستند،چالش هایی که از نیمه های سال قبل آغاز شده است. این چالش ها باید حل شود تا سازمان هاا بتوانند به قوت و قدرت به کارهایشان ادامه دهند. به نظر می رسد باید در ادامه مسیرهیات عمومی، کمیته ها و کمیسیون هایی تشکیل شود تا سریع تر مشکلات سازمان های نظام مهندسی را حل کند. در این صورت از این وضعیت نابسامان خارج می شویم و نگرانی هایی موجود برطرف خواهد شد .

وی همچنین تصریح کرد: به نظر می رسد ، اهداف نظام مهندسی نسبت به رویکردها و اهداف اولیه خود در حال تغییر است. در این بیست و چهار سال سازمان ها با چالش هایی مواجه شده اند که اگررسیدگی نشود ، ممکن است زحمات این سال ها به هدر رود .


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات