پیگیری تصویب قانون نظام پیمانکاری

پیگیری تصویب قانون نظام پیمانکاری

هتل المپیک تهران در روز یکشنبه ۲۰ خردادماه میزبان اولین اجلاسیه شورای دبیران و روسای ۳۱ انجمن استانی عضو کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران در سال ۱۳۹۷ بود. دبیران و روسای انجمن های استانی با حضور در این جلسه مباحثی چون پیگیری اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور، گزارش احیای بخشنامه نرخ تسعیر ارز و همچنین گزارش جایگاه سازمان نظام مهندسی و دیگر نظامات مهندسی در نظام فنی یکپارچه را مورد بررسی و توجه قرار دادند.
در این اجلاسیه که با حضور نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز همراه بود، مسائل و مشکلات پیمانکاران در خصوص بیمه، مالیات و همچنین شیوه تهاتر بدهی ها از طریق اسناد و اوراق مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت. مهدی بنانی، رئیس مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی و عمومی، جواد آزاد، رئیس اداره تامین مالی و اوراق بهادار اسلامی رضا معینی، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دفتر کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی و محمد کریمی پاشاکی، سرپرست دبیرخانه هیات های تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی، نمایندگان دولت بودند که به صورت مفصل با نمایندگان جامعه پیمانکاری در خصوص مشکلات مبتلابه آنان به گفتگو پرداختند.
محمدحسین فدایی دبیر کانون سراسری از جمله مهمترین مصوبات این اجلاس را پیگیری تصویب قانون نظام پیمانکاری در مجلس شورای اسلامی و همچنین اختصاص یک کرسی در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای نماینده کانون سراسری اعلام کرد. به گفته وی تشکیل نظام پیمانکاری یکی از مهمترین درخواست های جامعه پیمانکاران کشور از دستگاه قانونگزاری بوده و اختصاص کرسی هایی در کمیسیون های مجلس مسبب تسهیل در روابط مابین وکلای محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان جامعه پیمانکاران خواهد شد.

در اجلاسیه شورای دبیران و روسای انجمن های پیمانکاران عمرانی سراسر کشور ضمن بررسی مشکلات و مسائل مربوط به امور مالیاتی و بیمه پیمانکاران با مسئولان مربوطه، بر پیگیری برای تصویب قانون نظام پیمانکاری تاکید کردند.

لینک اصل خبر در سایت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    منبع خبر

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان یک انجمن می باشد

      نظرات