بیش از ۷۵ کیلومتر راه روستایی در بخش لوداب اجرایی شد

بیش از ۷۵ کیلومتر راه روستایی در بخش لوداب اجرایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، زارعی در جشن بزرگ دهه کرامت که با حضور مدیران استانی در لوداب برگزار شد، اظهار کرد: در قلب ملت و نقطه ایران حضور مبارک امام علی موسوی رضا (ع) موجب آرامش بخشی روح و روان تک‌تک ملت هست که این نعمت بسیار بزرگی است.
زارعی افزود: بخش لوداب یکی از مهم‌ترین بخش‌های استان و شهرستان بویراحمد بوده و خواهد بود، باوجود ظرفیت‌ها و منابع گوناگون آب، رودخانه، اراضی کشاورزی و استعدادهای فراوان انسانی اما متاسفانه در یک دوره‌ای توسعه و پیشرفت در بخش لوداب محروم ماند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بابیان اینکه به برکت نظام و تلاش مسئولین در شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها، عدم فروش نفت و پایین بودن قیمت نفت بخش لوداب با جمعیتی قریب به ۱۴ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: از سال ۹۴ تا کنون بیش از ۷۵ کیلومتر راه روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان در بخش لوداب اجرایی شد که راه ارتباطی لوداب آرزوی اصلی بنده و خواست همیشگی شما بود.
وی افزود: امروز ۵۰ کیلومتر جاده اصلی بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان در محدوده لوداب اجرایی شده و مراحل نهایی را طی می‌کند، این کار بزرگی است که انجام شد و تداوم خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات