بررسی مسائل شهرداری ها و دهیاری های چند حوزه انتخابیه در دیدار نمایندگان مجلس با مهندس خندان دل

بررسی مسائل شهرداری ها و دهیاری های چند حوزه انتخابیه در دیدار نمایندگان مجلس با مهندس خندان دل

مسائل و مشکلات مرتبط با شهرداری ها و دهیاری های چند حوزه انتخابیه عصر دوشنبه ۲۵ تیرماه در دیدار چند نماینده مجلس شورای اسلامی با مهندس خندان دل رئیس، معاونان و تنی چند از مدیران کل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده شهرستان فلاورجان، محسن بیگلری نماینده سقز و بانه، کریمی نماینده شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرهای حوزه های انتخابیه یادشده و فرمانداران  در این دیدارها حضور داشتند.

در این دیدارها مسائل و مشکلات مربوط به شهرداری ها و دهیاری ها از سوی نمایندگان و حاضران در جلسه بیان شد که برخی از آنها عبارت بود از: حمایت از شهرداری های کوچک و تازه تاسیس و دهیاری ها، رفع مشکلات شهرداریها در زمینه امور استخدامی و افزایش حقوق شهرداران و کارکنان شهرداری ها، ضرورت تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها.

در راستای پاسخ به برخی از مشکلات فوق الذکر، برنامه های عمده دولت و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور تقویت و حمایت از شهرداری ها شامل واگذاری ماشین آلات و قیر یارانه ای، اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی شهرداری ها و دهیاری ها، از سوی مهندس هوشنگ خندان دل رئیس سازمان، معاونان و مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مورد اشاره قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع برخی کاستی ها و مشکلات شهرداری ها و دهیاری ها ‌صادر شد.

مهندس خندان دل در این دیدارها اعلام کرد: سازمان پیگیر اصلاح قانون ارزش افزوده جهت برگشت به حالت قبلی است  تا امکان بازتوزیع آن از طریق سازمان جهت کمک به مناطق محروم و شهرداری های کوچک همانند گذشته فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات