جلسه فصلی مدیریت بحران شهرداری منطقه ده تبریز با حضور شهردار منطقه ده  ...

جلسه فصلی مدیریت بحران شهرداری منطقه ده تبریز با حضور شهردار منطقه ده ...

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ده تبریز، در جلسه ای که در مرکز مدیریت بحران شهرداری منطقه ده با حضور شهردار منطقه ده تبریز، مدیر بحران شهرداری قزوین، مسئول امور برنامه ریزی ستاد بحران قزوین، مسئول هماهنگی پشتیبانی ستاد بحران قزوین، معاون و کارشناسان مدیریت بحران شهرداری تبریز برگزار گردید در ابتدا مهندس آقایی مدیر بحران شهرداری منطقه ده ضمن خوش آمدگویی با ارائه توضیحاتی اقدامات مدیریت بحران منطقه را تشریح نموده و از آمادگی کامل عوامل و نیروهای امداد و بحران خبرداد. در ادامه جلسه ضمن بحث و تبادل اطلاعات در خصوص مدیریت بحران و افزایش تعاملات، مدیر بحران شهرداری قزوین ضمن قدردانی از اهتمام شهرداری منطقه ده به موضوع بحران گفت: باید پذیرفت که در کشوری زندگی می کنیم که در معرض بلایای طبیعی متعددی قرار دارد و طبیعتاً تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست با این حال همت شهرداری منطقه برای ارتقا وضعیت مدیریت بحران شهر قابل تقدیر است. وی اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از تجربیات و نکته نظرات مدیریت بحران تبریز بتوان اقدامات مناسبی را در شهر قزوین انجام داد.
مهندس وظیفه شناس شهردار منطقه ده تبریز نیز درمورد فعالیت های خود به عنوان شهردار افزود: برای کاهش خطرپذیری در تبریز تلاش های زیادی انجام شده اما اقدامات زیادی نیز مانده است. وی ایجاد تعامل و همگن­ سازی را از مهمترین اهداف این نشست برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با انتقال تجارب استان­ها بتوانیم در مسیر ارائه خدمات به هموطنان در شرایط اضطرار بیش از پیش موفق عمل نماییم. برنامه ریزی و ارائه راه کارهای موثر و کارآمد قبل، حین و بعد از وقوع بحران از موضوعاتی بود که حاضران در جلسه در خصوص آن به تبادل نظر پرداختند.
درادامه با هدف آشنایی با اقدامات، فعالیت ها و امکانات و تجهیزات مدیریت بحران منطقه ده بازدیدی توسط مدیر و مسئولین بحران شهرداری قزوین و کارشناسان مدیریت بحران منطقه از پارک دومنظوره ارم، پد هلیکوپتر منطقه، سالن دو منظوره ارم، انبار تجهیزات مدیریت بحران، مرکز آموزش مدیریت بحران و مجتمع ۱۷۱ واحدی حاشیه نشینان شهرک ارم به عمل آمد و از نزدیک در جریان فعالیت های بحران شهرداری منطقه ده قرار گرفتند.
لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات