در شرایط خاص محیط بانان از پرداخت دیه معاف شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست،  سرهنگ جمشید محبت خانی  فرمانده یگان حفاظت میحط زیست در همایش روز ملی محیط بان و  تجلیل از محیط بانان برگزیده کشور گفت:پس از بررسی‌ها متوجه شدیم که در حوزه محیط بانی با ۵۷ مشکل اساسی روبه رو هستیم که  این موضوعات مورد بررسی قرار گرفت و بسیاری از آن‌ها حل و برای باقی آن‌ها مصوباتی تعیین شد که امیدواریم تا پایان سال شاهد گشایشی در حوزه کاری محیط بانان باشیم.

وی ادامه داد: برای بیمه تکمیلی محیط بانان، در مواردی که استفاده از سلاح آخرین راهکار باشد نیازی به پرداخت دیه نخواهد بود.

محبت خانی تصریح کرد:  ۵۵۰ موتور سیکلت که قرار است تا سه ماهه آینده از سوی وزارت دفاع به محیط بانان تحویل داده شود می‌تواند توان محیط بانان را تا حد زیادی افزایش دهد.

فرمانده یگان حفاظت میحط زیست گفت: تخصیص بودجه مستقل به یگان حفاظت سازمان محیط زیست به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده و در سال آینده یگان حفاظت نیز بودجه مستقل خواهد داشت.

سرهنگ جمشید محبت خانی  افزود: به منظور تامین سرباز در یگان حفاظت قرار بر تحویل ۱۴۰ سرباز بود که ماه گذشته ۱۷ نفر از این تعداد را ناجا در اختیار ما قرار داد، اما با توجه به کمبود‌هایی که داشتیم این تعداد را به ۵۰۰ نفر افزایش دادیم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات

      سلام خدمت جناب سرهنگ محبت خانی باعرز ادب واحترام ب یکایک محیط بانان کشور بنده علاقه ی شدیدی ب محیط بانی دارم و دوست دارم از طبیعت و وحوش ک خدا دادی هر کشور است به نوبه ی خودم در میهن خودم دفاع وحفاظت کنم واجازه ی فعالیت ب سود جویان حیوانات وحشی حفاظت شده ندهم (( خیلی خوشحال میشوم یکی از مسئولین ک این متن را خانده برای من راهنمایی انجامیده باشد سپاس))