دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با فرماند بهمئی درروز محیط بان

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در آستانه میلاد امام رضا (ع) ضامن آهو و به مناسبت روز محیط بان محسن جعفری نژاد با فرماندا شهرستان بهمئی دیدار کرد.

در این دیدار حکمت اله سنائی به نقش محیط زیست درمسائل کلان کشور اشاره کرد و گفت: دولت درهرزمینه ای که فعالیت داشته باشد  مسئله محیط زیست و نقش محوری آن خود را بخوبی نشان می دهد.

وی درادامه به پیگیری مسائل زیست محیطی از طریق فرمانداری اشاره کرد و گفت: پیگیر حقابه رودخانه ومسئله پسماند  هستم.

سنائی ضمن تشکر از تغیر نگرش درمدیریت محیط زیست استان گفت: تغیر دیدگاه مدیریتی از سنتی به مدرن باعث پویایی مجموعه خواهد شد که این مهم در مجموعه حفاظت محیط زیست استان درحال اتفاق است.

درابتدای این نشست محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از نگاه مثبت و همکاری خوب فرماندار و بخشدار با مجموعه حفاظت محیط زیست بهمئی به موقعیت جغرافیایی  این شهرستان و همجواری آن با خوزستان اشاره کرد و گفت:  ریزگردها  که اغلب منشا خارجی دارند همه ساله سلامتی مردم جنوب کشور  را تهدید می کند  , ضرورت دارد در روزهایی که ریزگرد ها وارد شهرستان می شوند اطلاع رسانی کافی از میزان آن صورت پذیرد  تا  تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: قرار گرفتن شهرستان بهمئی در مسیر ورودی ریزگردها این ضرورت را ایجاب میکند ایستگاه سنجش آلودگی هوا دراین شهرستان راه اندازی شود.

وی خدمت به محیط بانان را مهم دانست و گفت: محیط بانان درخط مقدم دفاع از انفال الهی قرار دارند به همین علت در اولویت کاری قرار دارند و برحمایت بیش از پیش آنان تاکید داشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات