دیدارچند نماینده مجلس با مهندس خندان دل

دیدارچند نماینده مجلس با مهندس خندان دل

مسائل و مشکلات مرتبط با شهرداری های حوزه انتخابیه خرمشهر و آباده و بوانات عصر دوشنبه ۸ مرداد در دیدار سامری  و زارع  با رئیس، معاونان و تنی چند از مدیران کل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این دیدارها گزارشی از وضعیت شهرداری های این حوزه های انتخابیه در موضوعات آتش نشانی و ایمنی، مدیریت پسماند، بودجه و توزیع اعتبارات متمرکز، ساختارسازمانی و منابع انسانی، میزان ماشین آلات واگذار شده، حمل و نقل و ترافیک ، برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری وسرمایه گذاری و امور اقتصادی از سوی مدیران سازمان ارائه شد.

سپس مباحث کلان بخش های مدیریت شهری و روستائی و برنامه های عمده دولت، وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور تقویت و حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها توسط رئیس، معاونان و مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیان شد و پرسش هائی در زمینه وضعیت خدمات رسانی شهرداری ها به مردم و نقاط قوت و کاستی های موجود مطرح و دستورات لازم برای رفع برخی کاستی ها و مشکلات صادر شد.

Image۰۰۰۰۱Image۰۰۰۰۲Image۰۰۰۰۳Image۰۰۰۰۴Image۰۰۰۰۵Image۰۰۰۰۶Image۰۰۰۰۷Image۰۰۰۰۸Image۰۰۰۰۹Image۰۰۰۱۰Image۰۰۰۱۱Image۰۰۰۱۲Image۰۰۰۱۳Image۰۰۰۱۴Image۰۰۰۱۵

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات