تشکیل هجدهمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها

تشکیل هجدهمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اعلام این خبر گفت: در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران، هجدهمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها روز یکشنبه مورخ ۷ مرداد سال جاری در محل این سازمان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر سعید رضا جندقیان با بیان خبر فوق اظهار داشت: در این جلسه با حضور اعضای کمیته ملی وام دهیاری‌ها، نمایندگان پست بانک ایران و نمایندگان استانداری‌های ذی‌ربط در محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

وی افزود:  ۱۶ طرح اقتصادی درآمدزای دهیاری‌های استان‌های زنجان، یزد، خراسان‌شمالی و کرمان و ۶۳ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی از دهیاری های استان‏های؛ اصفهان، بوشهر، البرز، یزد، هرمزگان، خراسان‌شمالی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌شرقی و کرمان به تصویب کارگروه رسید.

وی در ادمه گفت:که با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده شاهد ایجاد  ۱۶۱ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه خواهیم بود.

دکتر سعیدرضا جندقیان بیدگلی در پایان از دهیاری‌های کشور خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از  فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری نهایت استفاده را ببرند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات