پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت "روز خبرنگار"

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت "روز خبرنگار"

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت "روز خبرنگار "


مهندس سیف الله علی نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی ، از همکاری و همراهی جامعه خبری استان در ارتقاء آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی در زمینه رعایت مقررات ملی در ساخت و ساز و ضرورت استفاده از خدمات مهندسی تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران متن پیام به شرح ذیل است .

بسم رب المطلعین و الصدیقین

هفدهم مرداد " روز خبرنگار" ، روز پاسداشت و بزرگداشت مجاهدت ها و تلاش های خبرنگاران حقیقت طلبی است  که در راه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور از هیچ کوششی فروگذار نیستند .

عصر حاضر که عصر اطلاعات نامیده می شود اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان دیده بانان و وجدان بیدار جامعه با بهره گیری از ظرفیت های فراوان رسانه ها ، نقش بسزایی درپویایی جامعه از طریق شناخت و احصاء نیازها و انتقال مطالبات مردم به حاکمیت و اعمال آن در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها دارند .

اینجانب به نمایندگی از جامعه مهندسی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه "شهید محمود صارمی"  که در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند ، این روز ارزشمند را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و از همت و همراهی همه این عزیزان در ارتقاء آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی در زمینه رعایت مقررات ملی در ساخت و ساز و ضرورت استفاده از خدمات مهندسی تقدیر و تشکر می نمایم .

از ایزد منان برای  تمامی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سرافزاری و سربلندی را آرزومندم .

سیف الله علی نیا

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات