پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد درپی شهادت دومین محیط بان کرمان کمترازدو هفته

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد متن این پیام در شانزدهمین روز از مرداد ماه ۹۷ بدین شرح است .

وَمَنْ یَقْتُلْ مُوْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاوُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَاَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا (نساء ۹۳)

خبر تاسف‌ برانگیز به شهادت رسیدن مظلومانه یکی دیگر از محیط‌بانان گرامی میهنمان ، نه‌تنها قلب دوست‌داران محیط زیست، که قلب هر انسان روشن‌روانی را به درد می‌آورد.

آنان که با وجود کمترین امکانات ولی با روحی بزرگ در راستای حفظ حریم‌های محیط زیستی کشور، از جان خود گذشتند تا به وظایف حقوقی و انسانی خود در مقابله با شکارچیان غیرمجاز سخت‌دلی عمل کنند که در راه خواسته‌های نفسانی خود، نه‌تنها حاضر نیستند که از تجاوز به حریم محیط زیستی حیواناتی که بسیاری از آن‌ها با خطر انقراض مواجه‌اند دست بردارند، بلکه تفنگ‌هایشان را به سوی قلب‌های بزرگی نشانه می‌گیرند که علاوه بر عشق پدری و عشق به میهن، مملو از عشق به حیات وحش و طبیعت است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده بزرگ محیط زیست, محیط بانان , خاصه خانواده معظم شهیدخواجوی,دکتر کلانتری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تسلیت عرض نموده ، برای شهید غفران و رحمت الهی ، برای تمامی محیط بانان گمنام و جان برکف صبر جمیل از ایزد منان مسئلت می نمایم.

محسن جعفری نژاد

مدیرکل

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات