پیام تسلیت مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان به مناسبت شهادت محیط بان گرانقدر استان کرمان

هوالطیف

زین گونه ام که درغم غربت شکیب نیست

گر سر کنم حکایت هجران غریب نیست

جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش

کز جان شکیب هست و زجانان شکیب نیست

گمگشته دیار محبت کجا رود

نام حبیب هست و نشان حبیب نیست

حالا که می روید

یادتان باشد

شب بوها را نوازش کنید و بر پیشانی آهوان کوچک دستی بکشید ، دلداریشان دهید تارنج بیشمار زیستن را برخود هموارکنند ...

باز هم حادثه ای دیگر ، باز هم پروازی غمگین از مرز آسمان تا مرز آسمان ، بی بال پریدن پروازی است با بالهای عشق که تنها از جانهای عاشق بر می آید . جانهای عاشقی که همواره بر کف پاکبازی آماده پروازند ، جهان گریست به پهنای آسمان پاک کرمان. حالا تمام در و دشت سوگوار است که گامهایت پیام مثبت بود برای زندگی کردن ، برای ادامه حیات ، برای بودن . شما که بودی بهار میل آمدن داشت و بوته های کوچک شقایق در شکفتن از یکدیگر سبقت میگرفتند.

شما که بودی نطفه های کوچک تولد در قلب هراسان آهوی مادر محکم بسته میشد تا زندگی ادامه داشته باشد. شما که بودی زمستان در هروله ای ، شتابان قصد رفتن میکرد، گرمی دستهای شما بود که شمیم تجمل را بر کاکل بنفشه مینهاد تا طلایه داران به زیبایی آذین بندند.

حالا که می روی یادتان باشد که شب بو ها را نوازش کنی وبر پیشانی آهوی مادر دستی بکشی و لبخند را بر لبان توله خرسهای بازیگوش نقاشی کنی، دلداریشان دهی تا رنج بی شما زیستن را برخود هموار کنند.

خانواده  عزیز پرگرفته علی خواجوی

مدیر کل محترم و کارکنان گرامی حفاظت محیط زیست استان کرمان

محیط بانان و همکاران سراسر کشور

پرواز جانانه و جانکاه عزیزمان ، محیط بان علی خواجوی غباری از غم بر چهره غمگین طیبیعت و قلب طبیعت دوستان پاشید . مظلومیت این عزیز  رانمیتوان با عبارات توصیف نمود . گاهی متن توان تصویر همه مفاهیم بلند را ندارد . تاب میخواهد تحمل این رنج بزرگ. بدون شک غمهای بزرگ مختص شانه های بزرگ است . صبر جمیل را برای همه از درگاه ذات مقدس پروردگار استغاثه می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات