واحد های صنعتی آذربایجان غربی بطورمستمر پایش می شوند

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایحان غربی گفت: ۱۱۰  اخطاریه در زمینه کاهش آلودگی آب،خاک و هوا برای واحد ها ی پایش شده صادر شده است .

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی سعید موسوی گفت: پایش ها به صورت مستمر  در طول سال با هدف پیشگیری و مقابله با ایجادهرگونه آلاینده گی زیست محیطی و شناسایی واحدهای آلاینده انجام می گیرد.

وی گفت: ۱۱۰  اخطاریه در زمینه کاهش آلودگی آب،خاک و هوا برای واحد ها ی پایش شده صادر شده است .که در صورت عدم رفع آلودگی نام واحدها به عنوان صنعت آلوده جهت درج در لیست صنایع آلاینده استان معرفی می شود.

موسوی افزود: کارشناسان اداره کل و ادارات تابعه  در چهار ماهه اول سالجاری ۲۰۰۴ مورد پایش و نمونه برداری انجام داده اند.

وی گفت: پایش ها به صورت مستمر  در طول سال با هدف پیشگیری و مقابله با ایجادهرگونه آلاینده گی زیست محیطی و شناسایی واحدهای آلاینده انجام می گیرد.

وی افزود: واحد هایی که ضوابط و استاندارد های زیست محیطی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی ودر صورت عدم اصلاح فرایند زیست محیطی پلمپ واز فعالیت آن حلوگیری می شود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایحان غربی گفت: یکی از مهمترین وظایف  این معاونت نظارت و پایش مستمر واحدهای صنعتی بخصوص واحدهای بالقوه آلاینده در زمینه آب ،خاک و هوامی باشد.

موسوی افزود: کارشناسان پایش ضمن بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی نکات زیست محیطی لازم رادر راستای حفظ محیط زیست و تحقق اهداف توسعه پایدار به صاحبان صنایع یادآوری می کنند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات