پیام تبریک مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایحان غربی پرویز آراسته گفت: هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار است، نام گذاری این روز  فرصت و بهانه‌ ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند. و به راستی که رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی به عنوان یاوران عرصه حفاظت از محیط زیست کشور در سال های اخیر بوده و بدون تردید نقش موثر آنها در عرصه خطیر اطلاع رسانی ستودنی و  نقد و تحلیل آنها راهگشای مدیران دلسوز برای تعمیم و توسعه فرهنگ زیستی محیطی می باشد.

اینجانب روز خبر نگار را خدمت کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک عرض نموده و دست یکایک شما قلم به دستان را به منظور کمک به توسعه و پیشرفت کشور و تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی می فشارم ،  امیدوارم همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وپیروی از منویات مقام معظم رهبری پیروز، موفق ، سربلند و سعادتمند باشید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات