تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، رئیس سازمان به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، از روابط عمومی این سازمان تقدیر کرد.

دکتر کورش خواجوی در این مراسم که با حضور مهندس محمد حسین پناهی فر، خزانه دار سازمان و مهندس احسان جوادی، نایب رئیس سازمان برگزار شد اظهار کرد: رسالت خبرنگاران کشف واقعی، جستجو برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات افکار عمومی و نقد عادلانه و مبتنی بر واقعیت است و تلاش می کند تا مسیر توسعه همه جانبه کشور را به هم بزنید.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند با قلم خود به آگاه سازی جامعه کمک شایانی داشته باشند عنوان کرد: فعالان این حرفه با ارائه نظرات و مشکلات مردم به مسئولان از یک سو و انتقال اخبار فعالیت‎ها و عملکرد مسئولان در حوزه‎های مختلف به مردم نقش مهمی در حل بسیاری از مسائل جامعه ایفا می‎کنند.

در ادامه احسان جوادی اظهار کرد: انعکاس اخبار صحیح و پرهیز از نشر اکاذیب و یا بزرگ‌نمایی برخی مشکلات و وارونه جلوه دادن حقایق از جمله وظایف مهم فعالان حوزه خبر است.

وی ادامه داد: خبرنگار آنچه را که دیگران نمی بیند باید بیند، خبرنگار در دنیایی سیر می کند که ناگفته هایی درون خود دارد، بسیاری از موضوعات را در دل و ذهن دارد اما مقداری از آن را بیان می کند.

سپس محمد حسین پناهی فر گفت: خبرنگار متعهد به منزله ی چشم بینا و زبان گویا، با نقد منصفانه ی معضلات و مشکلات، ناظر دلسوز امور کشور و حافظ پویایی و سلامت اجتماع محسوب می شود.

وی افزود: بدون شک نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای گوناگون در همه ادوار از اهمیت و تاثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.

ec۲ef۵۳۰-۸۱۸۵-۴۱dc-b۸۴۲-۸۹fcc۱ec۸۷b۱

۳۳۳f۱۱۷۲-۳cb۴-۴e۳c-۹۶dd-۷۹۱۶a۵۶a۶c۵۱

۱f۱c۷b۱۹-۰bb۸-۴۱cf-۸۹d۸-d۵۶۹۴f۷f۸۰f۴

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات